آموزش مصنوعات چرمی
چرم از گذشــته در جهان جزو کالاهای لوکس محســوب می شــد و کماکان نام های بزرگ برای تولیدات خود از چرم اسـتفاده می کنند . درکشـور ایران چرم سـازی سبک بسیار اندک است و از آنجایی که میزان پوسـت اسـتحصـالی بسـیار بالاسـت ، میزان مصـرف داخلی آن کم است ، تولید و صادرات چرم نیازمند زیرسـاخت های اسـاسـی اسـت ، که متأسفانه در کشور این امکان وجود ندارد و به همین دلیل به صورت نیم سـاخته صـادر می شـود . نبود آموزش و شیوه های طراحی نوین که بتواند مردم را به سمت مصنوعات چرمی سوق دهد باعث شده که آنها از این کالای با ارزش و مهم فاصله بگیرند.
آموزش مصنوعات چرمی
مدت دوره: ۲۲ ساعت عملی + ۱۸ نظری.
شهریه دوره: ریال
هدف از تشکیل دوره: ایجاد مشاغل خانگی و کسب درآمد برای افراد کم درآمد جامعه.
توانمندی های فراگیر در پایان دوره:
- تأسیس و راه اندازی کارگاه های تولید کیف و مصنوعات چرمی.
- آشنایی با لوازم کار.
- آموزش سایر منسوجات چرمی.
شرایط پذیرش:
حداقل سطح تحصیلی موردنیاز فراگیران دیپلم است.
نظر شما :